FAQ – oftest stillede spørgsmål

Hvilke produkter/brands indeholder kasserne?
Kasserne indeholder produkter fra anerkendte brands så som Arla’s baby&me, Semper, Hipp, Organix, Ellas Kitchen, Holle, etc. Derudover indgår også nye brands så som Woodland Wonders, Nordic Foodie, etc. Produkterne vil variere i kasserne og vi er hele tiden på udkig efter nye spændende produkter.
Skal varerne opbevares på køl?
Da alle varerne er tørvarer eller varer på glas er der ikke krav om, at de skal opbevares på køl før de er taget i brug. Læs altid på varen hvordan de opbevares bedst, både før og efter åbning.
Hvad hvis mit barn er allergisk?
Hvis dit barn er allergisk, må du tage de forholdsregler, du plejer, når du introducerer dit barn for nye fødevarer. I kasserne er der ikke taget højde for nogen allergier.
Dækker indholdet hvad mit barn spiser på en måned?
Nej, det gør det ikke. Kasserne skal ses som et godt supplement til dit hjemmelavede mad. Der er tilmed meget stor forskel på hvor meget børn spiser, og derfor vil der også være stor forskel på hvor hurtigt I er igennem kassen.
Kan jeg ændre i kasses indhold ved næste levering?
Du er velkommen til at skrive til os, hvis der er et produkt dit barn særligt godt kan lide og I gerne vil have igen eller hvis der er et produkt I ikke ønsker igen, så vil vi forsøge at tilpasse indholdet i din næste levering. Skriv en mail til: info@myogmad.dk Hvis ændringen skal træde i kraft før næste levering, hører vi gerne fra dig mere end 10 dage før næste levering.
Hvordan stopper jeg abonnementet?
Du stopper dit abonnement ved at skrive til os på info@myogmad.dk. Vi skal modtage din opsigelse seneste 10 dage inden næste levering, da kassen ellers vil være sat til pakning og levering. Kan jeg holde pause i leveringen, hvis jeg skal på ferie, eller til udlandet i en længere periode? Hvis du ønsker at holde pause, så skriv til os på info@myogmad.dk senest 10 dage før næste levering.
Kan jeg holde pause i leveringen, hvis jeg skal på ferie, eller til udlandet i en længere periode?
Hvis du ønsker at holde pause, så skriv til os på info@myogmad.dk senest 10 dage før næste levering.
Leverer My & Mad i andre lande end Danmark?
My & Mad er stadig et ungt firma, og for tiden bruger vi alle kræfter på at få fat i det danske marked. Når vi har fået godt styr på det, kigger vi på andre lande. Hvis du bor i udlandet, men godt kunne tænke dig at abonnere på My & Mad’s månedskasse, så skriv endelig til os på info@myogmad.dk. Så kan det være, at det bliver dit marked, der bliver næste land i porteføljen.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Konkurrencer, rabatkoder, tilbud og gode tips til mad og børn